sâmbătă, 26 septembrie 2009

Cum se deblocheaza un id de messenger

Pentru ca in ultimul timp au aparut o multime de comentarii in care lumea intreaba cum se deblocheaza un id de messenger m-am gandit sa realizez urmatorul tutorial.


Mie mia blocat cineva ID dintr-un simplu motiv ca nu a avut ce fac. ;;)



Chiar daca bagam apoi parola buna, tot aceasi chestie imi afisa.Pentru cine e putin atent, apare pe acolo un buton pe care scrie Sign-In Problems? care in romaneste se traduce prin: Probleme la conectare ?Cum aveam o problema, doar se blocase id-ul, am apasat pe butonul respectiv.Si mi s-a deschis o pagina de la Yahoo in care imi cereau sa introduc parola pentru id-ul meu.
Cum sunt baiat ascultator, am introdus parola, am dat Sign In si am asteptat sa se incarce pagina.Apoi am verificat pe messenger.Surpriza, id-ul era deblocat.
Asa ca daca va mai blocati id-ul mult succes la deblocare, e chiar simpla treaba.

Un comentariu:

Multumesc pentru comentariul pe care mi-l veti da .:D